Rezerwuj hostele on-line!

wtorek, 2 lutego 2010

O autorze

Czy jestem ekspertem a ten blog to wiarygodne źródło informacji?
Dlaczego w ogóle uznałem, że powinienem stworzyć tę stronę?

Nie, nie jestem ekspertem. Jestem zwykłym klientem Ryanair. Powiedzmy, że stałym. Policzenie swoich dotychczasowych lotów z tą firmą byłby bardzo trudny zadaniem, oszacowanie też niełatwym. Czy są to setki razy? Nie, broń boże. Dziesiątki? Na pewno. Wiem, że są osoby, które "przelatały" kilkakrotnie więcej ode mnie. Niestety, żadna z nich jak do tej pory nie wpadła na pomysł, by stworzyć bloga i podzielić się doświadczeniem. A na bezrybiu... czyż nie?

Czy warto czytać tego bloga?
Jeśli masz większe doświadczenie ode mnie - moje porady z pewnością nic Ci nie dadzą.
W przeciwnym razie - być może coś Cię tu zaciekawi, albo znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Nie udaję, że wiem wszystko, nie ściemniam. Ale czasem może akurat coś pożytecznego uda mi się napisać.

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie musisz się rejestrować, aby dodawać komentarze.
Proszę Cię jednak o podpisanie się.